Kredyt oddłużeniowy – sposób na poprawę sytuacji finansowej

0
Kredyt oddłużeniowy

Rynek finansów w Polsce dynamicznie się rozwija. W ofercie banków można już znaleźć wiele produktów finansowych, które mogą okazać się pomocne w różnych życiowych sytuacjach.  Jednym z nich jest kredyt oddłużeniowy, który może się przydać osobom, które są w trudnej sytuacji finansowej. Jeśli masz problem z uregulowaniem przeterminowanych zobowiązań, a Twój domowy budżet jest zbyt napięty, to powinieneś zapoznać się z tym, na jakiej zasadzie działa to zobowiązanie. Zobacz, czym jest kredyt oddłużeniowy, do kogo jest skierowany i czy się opłaca.

Kredyt oddłużeniowy – co to jest i kto może z niego skorzystać?

Kredyt oddłużeniowy znany jest także jako oddłużanie kredytem. Jest to produkt bankowy, który skierowany jest przede wszystkim do osób, które mają trudności z pozyskaniem dodatkowego finansowania. Najczęściej jest to bezpośrednio związane z brakiem zdolności kredytowej oraz opóźnieniami w spłacie aktualnych zobowiązań. Dla wielu osób problemem jest także wpis w Krajowym Rejestrze Długów. Utrudnia on ubieganie się nowy kredyt w banku i praktycznie przekreśla szansę na pozytywną odpowiedź na wniosek kredytowy.

Dzięki kredytowi oddłużeniowemu https://splatapozyczek.pl/kredyt-oddluzeniowy/ możesz uregulować swoje długi. Polega to na tym, że zaciągasz kredyt i środkami pozyskanymi w taki sposób spłacasz swoje wcześniejsze pożyczki i kredyty. Suma kredytu oddłużeniowego musi więc odpowiadać wysokości posiadanych przez Ciebie długów. Po spłacie starych zobowiązań będziesz musiał pamiętać tylko o spłacie jednego zobowiązania. Co więcej, jego comiesięczna rata będzie niższa niż suma kilku, które musiałeś spłacać do tej pory.

Aby oddłużanie takim kredytem było skuteczne, musisz obliczyć czy będziesz w stanie spłacać nowy kredyt. Weź pod uwagę swoje bieżące potrzeby i to ile pieniędzy chcesz zostawić na nieprzewidziane wydatki. Dopasowując kredyt do swoich potrzeb oraz możliwości finansowych jest mniejsza szansa na to, że wpadniesz w kłopoty finansowe.

Na co można przeznaczyć kredyt oddłużeniowy?

Kredyt oddłużeniowy można przeznaczyć na spłatę większości zobowiązań – zarówno bankowych, jak i pozabankowych. Pieniędzmi pozyskanymi w taki sposób można też spłacić chwilówki. Jest to zobowiązanie, które nie ma żadnych większych ograniczeń i może pomóc nawet w bardzo trudnych sytuacjach finansowych. Jeśli wpadłeś w pętle pożyczek, to kredyt oddłużeniowy może być Twoją ostatnią deską ratunku. To samo tyczy się osób, które mają problem ze spłatą kredytów bankowych.
Jeśli nie chcesz spłacać jednej chwilówki drugą i w ten sposób pogarszać swojej sytuacji, to kredyt oddłużeniowy będzie jednym z lepszych rozwiązań. Możesz w ten sposób uniknąć powstawania negatywnych wpisów w BIK oraz KRD. W niektórych sytuacjach kredyt oddłużeniowy jest naprawdę jedyną szansą na to, aby odzyskać kontrolę nad swoim domowym budżetem.

Jak zwiększyć swoje szanse na kredyt oddłużeniowy?

Kredyt oddłużeniowy to produkt finansowy, który może pomóc przede wszystkim osobom, które mają trudną sytuacją finansową, słabą zdolność kredytową oraz negatywne wpisy w BIK czy KRD. Mogłoby się więc wydawać, że takie osoby mają bardzo małe szanse na otrzymanie kolejnego zobowiązania. Na szczęście nie jest to prawda, a w otrzymaniu kredytu oddłużeniowego mogą pomóc Ci specjaliści. Doradcy oraz pośrednicy kredytowi, to osoby, które mają bardzo duże doświadczenie i wiedza jak uzyskać kredyt nawet dla osoby zadłużonej. Warto więc skorzystać z takiej pomocy, jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozytywną decyzję.

Jak wygląda praca policjanta?

0
policja

Praca w policji i jest ogromnie ceniona. Łączy w sobie służbę na rzecz państwa i społeczeństwa, a zarazem słynny etos polegający na walce dobra ze złem. Wymaga ona od nas specyficznych predyspozycji. Nie każdy może zostać policjantem. Żeby nim być musimy być osobą stabilną psychicznie, asertywną oraz niedająca się sprowokować. Musimy posiadać również świadomość swojego rodzaju władzy, którą mamy w ręku, a także bardzo odpowiedzialnie miało kierować. Jakie obowiązki wynikające z pracy policjanta? Gdzie policjant może szukać pracy? Odpowiadamy!

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/praca-policjanta/

Praca w policji – obowiązki na służbie

Bez względu na jednostkę czy specjalizację, do naszych zadań w policji będzie należała ochrona porządku publicznego w procencie przejawia się ona we wszystkich czynnikach związanych z łamaniem prawa. Wchodzisz to także patrolowanie, prewencja, prowadzenie śledztwa czy ściganie sposób podejrzanych o przestępstwa lub wykroczenia. Do naszych zadań będzie należała walka ze złymi ludźmi. Będziemy również pilnować w porządku ruchu drogowego, a także pomagać osobom potrzebującym. Nasz mundur i odznaka będą budziły postrach u potencjalnych przestępców. Policja zajmuje się również w poszukiwaniu osób zaginionych czy porwanych. Osoby do takiej pracy muszą być punktualny i sumienne, ponieważ kiedy zaraz się wypadek czy niebezpieczna sytuacja kryzysowa muszą bezzwłocznie znaleźć się na miejscu. Do zadań policjanta Należy też ochrony obywateli rozumiana jako ochronę ich zdrowia, życia, mienia, bezpieczeństwa, a także godności.

Praca w policji – gdzie szukać zatrudnienia?

Na początku jesteśmy wysyłanie na obowiązkowe etap służby w oddziale prewencji. Tam zajmujemy się wykonywaniem rutynowych oraz podstawowych obowiązków wynikających z pracy na takim stanowisku. Jest to etap konieczny, abyśmy mogli wdrożyć się w funkcjonowanie codzienne obowiązki policjanta. Z czasem zostaniemy przydzieleni do wyboru miejsca jedna. Do wyboru mamy jednostki kryminalne,, a także logistyczny. Zależności od tego co umiemy oraz naszego zainteresowania możemy starać się o przydział w takim odpowiednim wydziale. Wybierać z możemy pomiędzy oddziałami lądowymi, wodnymi a, a także lotniczymi. Poniżej znajdują się przykłady wydziałów, w których możesz rozpocząć swoją karierę jako policjant.

Będą to:

  • Wydział kryminalny, 
  • Wydział do walki z handlem ludźmi, 
  • Wydział poszukiwań i identyfikacji osób, 
  • Wydział do spraw odzyskiwania mienia, 
  • Wydział do walki z przestępczością gospodarczą, 
  • Wydział do walki z korupcją, 
  • Wydział dochodzeniowo-śledczy,
  • Wydział techniki operacyjnej,
  • Wydział ogólny

Zobacz też: http://vbeta.pl/jak-wyglada-praca-manikiurzystki/

Gdzie szukać dostawców asortymentu?

0
Gdzie szukać dostawców asortymentu

Prowadzenie własnego sklepu z bielizną, wymaga od nas przede wszystkim dobrej organizacji. Dla wielu osób jest to początkowo dodatkowe źródło dochodu nim poczują, że obroty są wystarczające jeśli chodzi o zaspokojenie podstawowych potrzeb rodziny. Czasem zatem prowadzenie sklepu trzeba łączyć z wychowywaniem dzieci, prowadzeniem domu, a także innymi zawodowymi zajęciami. Najtrudniejszym elementem jeśli chodzi o uruchomienie własnego sklepu, zazwyczaj jest dla nas pozyskanie dostawców. Możemy mieć problem z wyborem hurtowni, której klientem chcemy być.

Jak wybrać odpowiedniego dostawcę?

Dziś niejedna hurtownia bielizny działa w internecie. Nie mamy już do czynienia tylko i wyłącznie z punktami stacjonarnymi, do których trzeba bezpośrednio jechać. Można obecnie dokonywać zamówień z hurtowni internetowo, poprzez przeglądanie i wybieranie interesujących nas artykułów.

Jeśli zatem poszukujemy dostawców, to przede wszystkim powinniśmy rozglądać się za nimi w obszarze internetu. Pierwszym krokiem do wyboru odpowiedniej hurtowni, jest zapoznanie się z jej asortymentem. Trzeba mieć świadomość tego, że większość hurtowni posiada podobny asortyment, jak nie nawet ten sam. Hurt bielizny może zatem nie zaskakiwać nas pod względem dostępnych modeli, ale może zaskoczyć nas pod względem rozbieżności cenowych. To właśnie na nich powinniśmy najbardziej skupiać się wtedy, jeśli zależy nam na wybraniu jak najkorzystniejszej oferty ze wszystkich dostępnych.

Kupując bieliznę hurtowo z oferty typu https://bieliznaturecka.pl/pl/37-bielizna-meska musimy zwracać uwagę na różnice cenowe. Nawet jeśli są one minimalne, to warto brać je pod uwagę. Oczywiście w niektórych hurtowniach pojawia się również bardziej nietypowy asortyment. Warto zatem szukać okazji tam, gdzie towar jest modny i ponadczasowy. Jeśli chodzi o bieliznę, to poszczególne modele przez lata niewiele się zmieniają i są do siebie podobne. Jednak dobrze jest w hurtowniach zamawiać także bieliznę bardziej nietypową, męską, dziecięcą, służącą do karmienia itp. Jeśli asortyment jest szeroki, to możemy dotrzeć do większej ilości klientów.

Dobra hurtownia Yerba Mate

0
Dobra hurtownia Yerba Mate

Ostrokrzew Paragwajski to roślina która nie występuje naturalnie w Europie. Z tego powodu, wszystkie sklepy w Polsce oferujące susz, muszą go kupować w hurtowniach, które pozyskują ogromne ilości towaru od dystrybutorów. Transport yerby odbywa się w sposób optymalny. Kontenery muszą być odpowiednio zabezpieczone, ponieważ susz źle znosi wilgoć, a wielu producentów pakuje go w opakowania papierowe lub kartonowe. Z tego tez powodu, niektóre firmy decydują się na transport do Europy w ogromnych opakowaniach, a dzielenie na mniejsze porcje i pakowanie obywa się już po przybyciu transportu do miejsca docelowego.

Ceny i obsługa

Dobra yerba mate hurtownia może zapewnić produkt w dużych ilościach i dobrej cenie. Często nie bylibyśmy wstanie wynegocjować równie dobrych cen, nawet kupując bezpośrednio od dystrybutora. Doświadczenie pozwala również na bezpieczne dostarczenie do kupującego hurtowych ilości produktu. Jednocześnie, współpraca z hurtownią umożliwia oszczędzenie pieniędzy na magazynowaniu, ponieważ możliwe są częstsze dostawy mniejszych ilości. Ułatwiamy sobie również sprawy podatkowe, opłacając fakturę wystawioną przez polską firmę.

Dostęp do nowości i popularnych marek

Jedna z najpopularniejszych marek Yerba Mate – Pajarito wysyła swoje produkty tylko zgodnie z listą oczekujących. Wynika to z ogromnego zainteresowania jej produktami. Dostanie się na tę listę bezpośrednio, wymaga dużej dozy cierpliwości lub znajomości. Współpracując z hurtownią, zupełnie się tym nie przejmujemy, cały proces jest na głowie naszego dostawcy. Dodatkowo, dobra hurtownia ma możliwość dostarczania rynkowych nowości w szybkim tempie. Dzięki temu, możemy zaoferować w swoim sklepie produkty zaraz po ich premierze, a czasem nawet przed oficjalnym pojawieniem się produktu na rynku. Jest to szczególnie ważne, w wypadku różnego rodzaju edycji premium, które często mają bardzo ograniczoną ilość wyprodukowanych opakowań. Dobra współpraca pozwala na budowanie własnej marki oraz zwiększanie zaufania wśród klientów. Odpowiednio dobrany dostawca będzie wstanie zapewnić nam ciągłość oferty.

Tłumaczenia medyczne – co sprawia, że są tak trudne?

0
Tłumaczenia medyczne

Tłumaczenia medyczne to jedna z najtrudniejszych i najbardziej powszechnych usług wykonywanych przez biura tłumaczeń i tłumaczy przysięgłych. W branży medycznej wykorzystuje się specyficzny język i terminologię. Niesamowicie istotne jest również dokładne przetłumaczenie tekstu. Prawidłowo wykonane tłumaczenie to również bezpieczeństwo pacjentów i komfort dla lekarzy.

Co to znaczy “tłumaczenie medyczne”? Kto się nimi zajmuje?

Specjalista zajmujący się tłumaczeniem tekstów medycznych i farmaceutycznych musi być bardzo dobrze przygotowany i znać nie tylko oba języki, ale również posiąść dogłębną wiedzę w dziedzinie, której dotyczy tłumaczenie. Podobnie jak lekarz, powinien mieć specjalizację, w której będzie ekspertem. Może również zdecydować się na tłumaczenie jednego rodzaju dokumentów, ale dotyczących różnych obszarów zdrowia (np. tłumaczenia badań klinicznych). Tłumaczenia związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek oraz tłumaczenia badań klinicznych muszą wykonywać eksperci doskonale obeznani w konkretnej dziedzinie i znający dany produkt. Poza tym konieczna jest oczywiście znajomość trudnej terminologii i perfekcyjne władanie językiem. Tłumaczenia medyczne mogą dotyczyć także np. przetłumaczenia karty choroby lub wypisu ze szpitala. Coraz częściej z usług profesjonalnych tłumaczy korzystają firmy farmaceutyczne w celu stworzenia efektywnych materiałów marketingowych. W takiej sytuacji przetłumaczony tekst jest zazwyczaj przekazywany grupie pracowników, którzy odpowiadają za przygotowanie reklamy.

Rodzaje tłumaczeń, których najbardziej potrzebują placówki medyczne

Coraz częściej do biura tłumaczeń zwracają się osoby odpowiadające za funkcjonowanie placówek medycznych. W ostatnich latach do Polski przyjechało wielu obcokrajowców, m.in. z Europy Wschodniej i z Azji, dlatego służba zdrowia musi być gotowa na okazanie pomocy i usług przybyszom z innych państw. Szpitale i przychodnie potrzebują przede wszystkim następujących tłumaczeń. Podstawą jest strona internetowa, która jest wizytówką instytucji i głównym źródłem informacji, dlatego powinna być dostępna w kilku językach. Przychodnie i szpitale to z reguły duże budynki, dlatego bardzo dużym ułatwieniem dla obcokrajowców będzie zastosowanie oznaczenie w językach często używanych przez pacjentów. Przetłumaczone powinny być również informacje ogólne o placówce oraz ostrzeżenia o zagrożeniach. Jeszcze ważniejsze jest tłumaczenie formularzy i dokumentów, które muszą być wypełnione i podpisane przez pacjentów. Jeśli pacjenci zagraniczni przekazują historię choroby lub badania w języku innym niż polski, przychodnia czy szpital również powinny zlecić profesjonalne tłumaczenie. Placówka medyczna może się także zdecydować na tłumaczenie ulotek leków oraz zaleceń lekarskich, dotyczących przyjmowania środków leczniczych. Informacje na ulotkach są często sformułowane w taki sposób, że nawet osoby, których pierwszym językiem jest polski, mogą mieć problem z ich interpretacją, nie mówiąc już o obcokrajowcach.

Jak wybrać profesjonalną drukarnię do przygotowania materiałów reklamowych?

0
Jak wybrać profesjonalną drukarnię do przygotowania materiałów reklamowych

Druk reklamowy to bardzo szeroki termin, pod którym może się kryć wiele rodzajów reklam. Możemy do niego zaliczyć drobne materiały reklamowe jak np. ulotki, wizytówki i plakaty, jak i wielkoformatowe realizacje, które najczęściej trafiają na ściany budynków, billboardy oraz słupy ogłoszeniowe. Wykorzystanie druków reklamowych to bardzo skuteczny sposób na promocję firmy i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. W przypadku drukarni podobnie jak przy wyborze innych usługodawców, konieczne jest poświęcenie czasu na znalezienie najlepszej firmy. Jak to zrobić? Na co powinniśmy zwracać uwagę przy wyborze drukarni?

Oferowane usługi a indywidualne potrzeby klienta

Podstawowym kryterium jest oczywiście zakres usług oferowanych przez drukarnię. Wśród nich powinien znaleźć się także druk reklamowy, który chcemy zrealizować. Zanim wybierzemy konkretnego wykonawcę, sprawdźmy więc, jakie usługi z zakresu materiałów reklamowych są przez niego aktualnie realizowane. Trzeba pamiętać, że nie wszystkie drukarnie specjalizują się w usłudze, jaką jest druk wielkoformatowy. Jedną z drukarni, które mogą zaoferować profesjonalne wykonanie dużych materiałów reklamowych, jest Shark Design. Istotnym kryterium wyboru jest także to, że firma realizuje wiele zamówień niestandardowych, co pozwoli na skorzystanie z jej usług w praktycznie każdej sytuacji. Wybierając drukarnię z szeroką ofertą, możemy nawiązać współpracę z firmą, która będzie mogła nam pomóc w przyszłości – np. przy kolejnym zleceniu reklamowym.

Jakość na papierze – próbki materiałów i wydruków

Szerokość oferty i gotowość na wykonywanie niestandardowych usług są bardzo istotne, jednak najistotniejszym kryterium wyboru drukarni jest jakość świadczonych przez nią usług, która powinna być na najwyższym możliwym poziomie. Ma to szczególne znaczenie w przypadku druku reklamowego, który musi być niezwykle starannie zrealizowany z dbałością o najdrobniejsze detale. Jakość reklamy mówi bardzo dużo o samej firmie, jakości jej usług oraz podejścia do klientów. Oznacza to więc, że bardzo niedbale wykonana reklama może przynieść wręcz odwrotny skutek. Zapoznając się z realizacjami wybranego wykonawcy, warto osobiście obejrzeć oraz ocenić jakość papieru, na którym wykonany zostanie nasz druk reklamowy. W miarę możliwości warto poprosić o pokazanie przykładowych projektów lub dostęp do portfolio.

Profesjonalna obsługa i wsparcie drukarni przy realizacji projektów

Nie mniej istotna przy wyborze drukarni jest także jakość obsługi oraz podejście do klienta. Pewne wnioski można wyciągnąć już po samej komunikacji z wykonawcą – zwracamy uwagę na to, jak szybko otrzymujemy odpowiedni na nasze zapytania. Zastanawiamy się również, jak treściwe są odpowiedzi oraz, czy firma jest gotowa na wyjście naprzeciw naszym oczekiwaniom. Jeśli już na samym początku współpracy zauważymy, że musimy się niemal dopraszać o przygotowanie wyceny to znak, że lepiej poszukać bardziej profesjonalnego wykonawcy. W przypadku współpracy z profesjonalną drukarnią powinniśmy również otrzymać pewne porady, które pomogą nam w dobraniu najlepszego rozwiązania.

Przechowywanie dokumentów firmowych – najważniejsze zasady oraz wytyczne RODO

0
Przechowywanie dokumentów firmowych

Aby nie zostać obciążonym wysoką karą, przedsiębiorca musi zadbać o to, w jaki sposób przechowuje dokumentację. Poznanie wymogów prawnych jest tutaj kluczowe. Te jednak regularnie się zmieniają. Pewne niewielkie zmiany przepisów zazwyczaj dotyczą okresu przechowywania.

Jak wygląda praca drukarza?

0
drukarz

Do dzisiaj możemy odczuć jak dużym wynalazkiem cywilizacyjnym było wynalezienie druku. Od czasów kiedy Gutenberg dokonał swojego przełomu minęły już Wielkiej, a sztuka oraz technologia przenoszenia słów na papier znaczące się rozwinęła. Oznacza to w dużym stopniu, że drukarze są wciąż potrzebni. Pomimo wielkiego postępu technologicznego, nadal czasopisma, listy oraz zaproszenia znajdują swoich odbiorców. Czy zastanawiałeś się kiedyś jak to wygląda „od kuchni”? Jak wygląda praca drukarza?

Przeczytaj też: https://www.zlecenia.pl/blog/jak-wyglada-praca-drukarza/

Praca drukarza – praca ze specjalistycznymi maszynami

Mimo tego, że współczesna technika przyniosła na wiele udogodnień, drukarz nadal jest pożądanym zawodem. Zaopatrzenie maszyn ciężkie zwojem papieru, drobiazgowe śledzenie błędów oraz bardzo precyzyjne dostosowanie kroju oraz temperatury kolorów to tylko kilka zadań, które musi wykonać drukarz. Obsługa maszyn ma miejsce w dużym hałasie oraz pod presją goniących terminów. Nie możemy przecież narazić klienta na długie czekanie. Zwłaszcza tego, w który dopłaci za swoją usługę w ekspresowym tempie. Odpowiedzialność drukarza to również wysoka jakość wydruku oraz przestrzeganie odpowiednich parametrów ciągle uzupełnianie farb drukarskich, to również zadanie, które musi spełniać drukarz w swojej pracy. 

Praca drukarza – praca z chemikaliami

Aktywność z chemikaliami posiada negatywny wpływ na nasz punktach oddechowy, a więc nie może jej wykonywać ktoś, kto na tym polu posiada zdrowotne niedociągnięcia. Praca drukarza przebiega przeważnie w formie kilkunasto godzinnych zmian. Najpierw drukarnia otrzymuje projekt od klienta, który musi być zrealizowany do wydruku. Bywa również tak, że muszą oni wykonać go dopiero zatrudnieni projektanci. Kolejnym krokiem, który drukarnia musi spełnić jest sprawdzanie pod kątem spełnienia wszystkich parametrów technicznych. Po tym kroku następuje czas działania. W maszynach zostaje uzupełniony papier oraz farby. Maszyny poligraficzne ustawia się pod odpowiednim kątem. Ten etap zostaje nadzorowany przez drukarza. W momencie gdy tworzy się książka czy czasopismo praca jest angażująca oraz ciężka. Do obsługi 4 maszyn potrzebne jest aż 12 drukarzy.

Zobacz też: http://vbeta.pl/drukarz-czym-sie-zajmuje-i-jak-nim-zostac/

W jaki sposób zamknąć działalność gospodarczą?

0
zamykanie działaności

Jeżeli nie miałeś szczęścia w biznesie, zabrakło ci klientów, zawiózł twój marketing czy też źle przygotowałeś biznesplan. Oznacza to najprawdopodobniej będziesz musiał zamknąć swoją działalność gospodarczą. Nie ma się co jednak nie ma się co jednak przejmować, ponieważ takie rzeczy zdarzają się nawet najlepszym. Nie mamy na takiej czynniki wpływu. Jeżeli nie Wiesz w jaki sposób zamknąć działalność gospodarczą – bez obaw! Pokażemy Ci krok po kroku jak to zrobić.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/jak-zamknac-dzialalnosc-gospodarcza/

W jaki sposób zamknąć działalność gospodarczą?

Działalność gospodarczą możemy zamknąć równi łatwo i jak ją otworzyć. W tym celu nie musimy nawet wychodzić z domu. Wszystko możemy załatwić przez internet. Jeżeli chcesz zamknąć swoją działalność gospodarczą, przede wszystkim musisz złożyć odpowiedni wniosek do Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, czyli w skrócie CEIDG. Dla ułatwienia podamy, że jest to formularz CEIDG-1.

Możemy zrobić to osobiście udając się do urzędu gminy, przez internet wchodząc na stronę internetową CEIDG oraz korespondencyjnie. Jeżeli chcemy zrobić tą przez internet wymagane będzie posiadanie profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego. W sytuacji kiedy decydujemy się na korespondencyjne załatwienie sprawy nasz podpis powinien być poświadczony przez notariusza.

Innym rozwiązaniem w przypadku kiedy nie Czujemy się na siłach, aby wypełnić samodzielnie wniosek możemy zamknąć swoją działalność gospodarczą przez telefon. Wystarczy, że zadzwonimy do centrum pomocy, na numer infolinii podany na stronie CEIDG. Wówczas będziemy musieli udać się do urzędu gminy oraz podać kod, który po zakończeniu rozmowy otrzymamy sms-em.

Z rejestru przedsiębiorców zostaniemy skreśleni najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu:

• Wysłania wniosku elektronicznego 

• Osobistego złożeniu dokumentów w urzędzie gminy

• Doręczenia wniosku do Urzędu, jeżeli zdecydowaliśmy się na opcję korespondencyjną

Po wykreśleniu działalności z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, nie musimy informować już pozostałych organów, ponieważ informacja została automatycznie przesłana do Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych czy też kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego.

W jaki sposób zamknąć działalność gospodarczą przez internet?

Jest to najmniej skomplikowany sposób. Wystarczy że wyjdziemy na stronę internetową Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i odnajdziemy tam odpowiednią zakładkę. Następnie wypełniamy wniosek i potwierdzamy go profilem zaufanym, czy też podpisem elektronicznym. Musimy wcześniej zarejestrować się w serwisie CEIDG. Jeżeli nie chcemy się rejestrować, musimy wypełnić wniosek elektronicznie i podczas wizyty w Urzędzie Gminy podać numer wniosku, który pojawia się na stronie CEIDG.

Zobacz też: http://vbeta.pl/w-jaki-sposob-nauczyc-dziecko-liczyc-pieniadze/

Skanowanie i digitalizacja dokumentów firmowych to nie tylko zabezpieczenie danych

0
Skanowanie i digitalizacja dokumentów firmowych

Skanowanie i digitalizacja dokumentów to sposób na zwiększenie bezpieczeństwa informacji. Jeśli dokument papierowy się zagubi lub ulegnie zniszczeniu, zawsze będzie możliwość odwołania się do jego cyfrowej wersji. Ale taki proces to nie tylko korzyści wynikające z zabezpieczenia danych.

ZOBACZ TEŻ